wtorek, 15 maja 2012

Pyszna sałatka z kurczakiem

I znowu się rozchorowałam, mój synuś przyniósł coś ze żłobka i trochę nas pozarażał:) Jemu już właściwie nic nie jest, a ja zdycham:) Dzisiaj chcę Wam (po krótkiej nieobecności) pokazać pyszną sałatkę z kurczakiem. Wykonanie jest bardzo proste - ja moją zrobiłam w 20 minut.

Potrzebujemy:
  • podwójną pierś z kurczaka
  • 10 pomidorków koktajlowych
  • sałatę (u mnie gotowa, umyta - paczkowana)
  • kurkuma, sól, pieprz, ostra papryka w proszku
  • oliwa, koperek
Pierś z kurczaka myjemy i dokładnie nacieramy przyprawami. Przysmażamy na patelni z obu stron, gdy jest mocno przysmażona - kroimy w paseczki. Jeżeli w środku jest surowa, z powrotem nakładamy na patelnię, dolewamy niecałe pół szklanki wody i dusimy kilka minut. Pomidorki kroimy (duże na ćwiartki, małe na połówki). Wszystkie składniki łączymy ze sobą. Koperek drobno siekamy, mieszamy z łyżką oliwy i łyżką wody, dodajemy sól i pieprz. Polewamy tym naszą sałatkę. Smacznego! Pomidorowe inspiracje

12 komentarzy:

  1. Pyszna sałatka, też taką robię, jest świeża, smaczna i pięknie się prezentuje, a w Lidlu właśnie pomidorki koktajlowe w promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, idealnie ją opisałaś:)Dobrze wiedzieć o promocji, muszę się wybrać do Lidla:)

      Usuń
  2. Bardzo lubię, jak sałatka ma w sobie curry albo kurkumę, musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie połączenia:)

      Usuń
  3. Też mnie choróbsko jakieś złapało więc raczę się herbatkami ze sporą ilością miodu i soku malinowego. Polecam! :)

    A sałatka pysznie wygląda. Lubię takie proste, ale piękne sałatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takich herbat korzystam:) Ale u mnie nie obyło się bez antybiotyku:/

      Usuń
  4. uwielbiam kurczaka w każdej postaci!

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ taka sałatka musi smakować, dlaczego ja jeszcze jej nie zrobiłam?:) No to biorę się do pracy bo sałaty u mnie w bród:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sałateczka :) delikatna a pożywna. takie przepisy lubię. polecam fajna strone gdzie mozna duzo dobrego poczytac o dietetycznym gotowaniu https://www.facebook.com/AllevoJedzIChudnij/app_387030424731412

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiesz ile radości daje każdy komentarz:) Dziękuję:*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...